Pressinbjudan kommunstyrelsens arbetsutskott 11 april

På sammanträdet den 11 april behandlar kommunstyrelsens arbetsutskott 9 ärenden, bland annat en ny detaljplan för bostäder på Notviken, samt två politiska motioner. Utskottet föreslås bevilja ett bidrag till agility-eventet Luleå Open.

Välkommen till en digital pressträff där kommunstyrelsens ordförande Carina Sammeli (S) redovisar de ärenden som utskottet behandlade.

Länk till föredragningslista Länk till annan webbplats.

Tid: Måndag 11 april kl. 11.30
Plats: Digitalt möte via Teams (inbjudan via e-post)
Kontaktperson: Carina Sammeli, kommunstyrelsens ordförande, 073-051 87 92

Information till media
Pressträffarna för kommunstyrelsens arbetsutskott sker tills vidare via Teams. De modereras av presskommunikatör.
Avsätt gärna tid för enskilda intervjuer efter pressträffen.

Bra att veta
Teamsmötet kommer vara öppet 10 minuter innan utsatt tid så att du kan stämma av att mikrofon, ljud och kamera fungerar.

Tänk på att säkerställa din internetuppkoppling, placera dig i en lugn ljudmiljö samt att ha kameran i ögonhöjd. Använd hörlurar för att undvika rundgång. Tänk också på att stänga av din mikrofon tills du själv ska tala.

Sidan uppdaterades den 8 april 2022