Pressinbjudan kommunstyrelsens arbetsutskott 25 januari

Kommunstyrelsens arbetsutskott behandlar på sitt kommande sammanträde den 25 januari 7 ärenden. Bland annat planuppdrag för del av centrum, Svalan 9, samt en granskningsrapport gällande kommunens bolagsstyrning.

Välkommen till en digital presskonferens där kommunstyrelsens förste vice ordförande Fredrik Hansson (S) redovisar de ärenden som utskottet behandlade.

Se föredragningslista Länk till annan webbplats.

Information till media

Våra pressträffar sker med anledning av covid-19 just nu via digitala kanaler.

Tid: Måndag 11 januari kl. 11.30

Plats: Digital pressträff via Teams (separat inbjudan går ut till media, mötet sker via Teams)

Kontaktperson:

Fredrik Hansson (S) ), kommunstyrelsens förste vice ordförande, 070-23 65 076

Viktig information

Pressträffen utförs via Teams och modereras av presskommunikatör. Teams-mötet kommer vara öppet 10 minuter innan utsatt tid så att du kan stämma av att mikrofon, ljud och kamera fungerar.

Tänk på att säkerställa din internetuppkoppling, placera dig i en lugn ljudmiljö samt att ha kameran i ögonhöjd. Använd hörlurar för att undvika rundgång. Tänk också på att stänga av din mikrofon tills du själv ska tala.

Avsätt gärna tid för enskilda intervjuer efter pressträffen.